#gównowpis Duchowość

 Duchowość Słowian t.1

W końcu udało się nam zrealizować projekt z drugą książką!

W końcu ukazała się drukiem moja druga książka! Tym razem o charakterze naukowym. Po wielu wzlotach i upadkach - z podkreśleniem tych drugich - udało się doprowadzić wszystko do końca z sukcesem. Po 3 latach. W sumie ciężko mi coś sensownego napisać. Nie jest to też już taka euforia jak przy pierwszej. Mogłam już powiedzieć, że cośtam po sobie zostawię. To w sumie brzmi trochę jak problemy z ego. No ale tak. Ta książka jest moja. Taka tylko moja. Dziękuję Łukaszowi, że dał radę i nie uciekł za granicę, Przemkowi Świszczowi za cudną okładkę i Marcinkowi, gdziekolwiek jest, że zawsze we mnie wierzy. I prof. Kosmali za wsparcie. Podziękowania należą się również moim edukatorom. Gdyby nie liczne traumy i Wasza ignorancja nigdy nie znalazłabym się w tym miejscu.
P.S. Mam nadzieję, że dotarła do wszystkich wspierających. Dziękuję Wam za pomoc, zrozumienie i przede wszystkim cierpliwość. Jestem szczęśliwa, że mogę się realizować w ten sposób. Niemniej myślę, że zrobię sobie z rok przerwy od pisania, bo ta przygoda wykończyła mnie kompletnie.
Kłamałam. Pewnie nie wytrzymam w postanowieniu. Pisać muszę, bo się uduszę. Niemniej raczej z pewnością coś lżejszego.
Dla tych, którzy nie zdązyli - zostało kilka egzemplarzy. Myślę, że niedugo znajdziecie ją w https://slowianskisklep.com.pl/




Komentarze